Lördag

Hejsan svejsan !!
Idag har jag gjort lite av varje det började med att min syster och katten maja kom in till mig på morgonen och sa att hundarna ville gå ut, det var förståligt för klockan var ju då tolv.Så som en så snäll storasyster som jag är klev jag upp och gick ut med Pia och Chuckie.
Efter det när jag kom hem så åt jag lite sen gick jag ut och tog en ridtur med min granne den lilla ridturen blev på Ca 1 timma och 30 minuter men men.
När jag sedan fodrat hästarna så fick vi lite besök så då varte go fika pepparkakor och mjölk. Sen var vell denna dagen till ända. =)
 
Pia
Chuckie och Blixtra 
Lucas 
 
 
Glöm inte bort vilken skatt du är!!
 
SNACKIS...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0